Kaj je e-Šport
e-Šport je celovito informacijsko okolje, ki centralizirano vodi analitiko in informatiko v športu. e-Šport v širšem smislu predstavlja celovito informacijsko okolje v športu oziroma skupek informatiziranih vsebin v športu. e-Šport v ožjem smislu predstavlja enoten informacijski sistem v športu, ki omogoča zbiranje, evidentiranje in pripravo podatkov za analiziranje ter posredovanje informacij ključnim uporabnikom v športu, predvsem upravljalcem v športu ter izvajalcem v športu. Namen e-Športa je povezati in integrirati obstoječe aplikacije na področju športa ter vpeljati enoten koncept razvoja vseh nadaljnjih aplikacij.
e-Šport sestavljajo:
- Programsko ogrodje e-Športa, ki krovno in celovito povezuje vse aplikacije in storitve e-Športa in vsebuje naslednje elemente:
- Enotna vstopna točka
- Enotna celostna grafična podoba
- Enotna podatkovna baza
- Enoten sistem za upravljanje z identitetami
- Enoten integracijski modul
- Enoten sistem revizijske sledi
- Skupni poročilni sistem
- Centralni športni register (CŠR) kot centralna podatkovna zbirka e-Športa
- Spletne aplikacije in spletne storitve
V e-Šport se vključujejo posamezne aplikacije za informacijsko podporo postopkom v športu. Aplikacije so lahko izdelane v različnih tehnologijah, vendar delujejo enotno. e-Šport vsebuje lastne aplikacije, omogoča pa tudi gostovanje aplikacij. Razvoj in vključevanje lastnih aplikacij v e-Šport koordinira Zavod za šport RS Planica, ki je administrator e-Športa. Lastne aplikacije e-Športa shranjujejo podatke v CŠR. Razvoj gostujočih aplikacij ni koordiniran s strani Zavoda za šport RS Planica, je pa koordinirana njena vključitev v e-Šport. e-Šport za gostujoče aplikacije predstavlja platformo oz. informacijsko okolje, kjer gostujoče aplikacije delujejo. Gostujoče aplikacije uporabljajo lastne podatkovne baze in svojih podatkov ne shranjujejo v CŠR.